FAQ Karnety

FAQ Karnety

Przygotowaliśmy dla Was zbiór odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania dotyczące sprzedaży karnetów:

Czy dla uczniów i studentów przewidziana jest zniżka?
Tak, uczniom i studentom przysługuje prawo zakupu karnetu ulgowego. Karnet ulgowy mogą także zakupić kobiety oraz osoby powyżej 65. roku życia.

Czy zniżka na Sektor Rodzinny obowiązuje tylko posiadaczy Krakowskiej Karty Rodzinnej czy również Karty Dużej Rodziny?
Zniżka na Sektor Rodzinny obowiązuje tylko posiadaczy KKR3+ (Krakowskiej Karty Rodzinnej).

Czy zmieniając sektor również zaliczam się do grona osób przedłużających karnet?
Tak, również przysługuje Ci zniżka za przedłużenie karnetu.

Czy rezerwacja miejsca obowiązywać będzie również przy zakupie karnetu na rundę jesienną?
Rezerwacja dotyczyła tylko zakupu karnetów sezonowych i obowiązywała do 11 sierpnia.

Miałem karnet tylko na rundę wiosenną 2020. Czy przysługuje mi zniżka na karnet sezonowy?
Oczywiście, zniżka przysługuje zarówno posiadaczom karnetów sezonowych 2019/2020, jak i tych na rundę wiosenną 2020.

Wkrótce kończy mi się ważność Karty Kibica. Muszę najpierw przedłużyć jej ważność czy mogę już kupić karnet?
Możesz zakupić karnet na KK, której ważność wkrótce wygasa. Po przedłużeniu jej ważności karnet automatycznie zostanie przeniesiony na nową kartę.

Kupiłem karnet i chciałbym otrzymać fakturę. Gdzie się zgłosić?
W celu otrzymania faktury do karnetu zakupionego online, należy napisać na adres [email protected], w treści maila podając numer zamówienia, dane osoby, na którą został zakupiony karnet oraz dane do faktury. Dokument zostanie przesłany drogą elektroniczną.

Czy mogę kupić karnet przez internet dla kilku osób?
Tak, ze swojego konta można zakupić karnet także dla innej osoby. Należy posiadać dane tej osoby, tj. imię, nazwisko oraz numer PESEL, a osoba ta musi posiadać aktywną Kartę Kibica oraz konto w systemie biletowym. UWAGA! W kolejnym sezonie przedłużenie takiego karnetu będzie możliwe tylko i wyłącznie z konta osoby, która go zakupiła.

Co muszę zrobić, gdy wybrałem już miejsce, wszystko zaakceptowałem, jednak gdy doszedłem do strony, gdzie trzeba dokonać zapłaty nie wiedziałem co zrobić, gdyż nie posiadam konta w banku i nie mam jak zrobić przelewu. Czy jest jakaś inna opcja, aby dokonać zapłaty?
W przypadku zakupu poprzez stronę biletową, dokonać płatności można tylko poprzez operatora płatności po przejściu na jego stronę.

Jak wygląda przekazanie miejsca karnetowego?
Przekazania miejsca będzie można dokonać w systemie online podobnie, jak w poprzednim sezonie. W przypadku posiadania karnetu sezonowego, można dokonać tego czterokrotnie. Osoby, które kupią karnet na rundę, mogą przepisać go tylko raz.

Czy miejsce z karnetu ulgowego można będzie przekazać komuś, komu ulga nie przysługuje?
Karnet ulgowy można przekazać tylko osobie również uprawnionej do ulgi, karnet normalny można przekazać każdemu.

Czy przewidziana jest zniżka na bilet przy zmianie miejsca na jeden mecz?
Tak, osoba, która będzie zmieniała miejsce otrzymuje 15% zniżki na zakup nowego biletu.

Zrezygnowałem z udziału w meczu w ramach posiadanego karnety, jednak chciałbym przyjść. Czy mogę cofnąć swoją decyzję?
Niestety, decyzji dotyczącej zmiany miejsca bądź rezygnacji z udziału w meczu nie można cofnąć.



 

Pobierz naszą aplikację

Nasi sponsorzy

Nasi partnerzy

  • '27
  • '28
  • '49
  • '50
  • '78
  • '99
  • '01
  • '03
  • '04
  • '05
  • '08
  • '09
  • '11
  • '26
  • '67
  • '02
  • '03
  • '01